Blogs

De Katalysator support jou op intuïtieve wijze in je ondernemerschap. Regelmatig schrijven we over wat we tegenkomen in onze praktijk als ondernemer en coach.

Lees meer hierover in deze blogs:

  • Weet jij je echte Why? Jouw klanten kopen jou. Dat wil zeggen: ze nemen je diensten vooral af vanwege jouw waarom, niet om wat je biedt of hoe. Maar hoe kom je achter je echte Why?
  • Schaduwkanten van spirituele gemeenschappen. Ben je op het pad van bewustzijn en kom je in aanraking met spirituele gemeenschappen? Lees dat deze blog!
  • Kun jij zonder Facebook? Zelfs de door Facebook overgenomen Whatsapp-oprichter Acton twittert: “It is time #deletefacebook”. Wordt het tijd dit voorbeeld te volgen?
  • Succes begint bij jezelf. Ben jij op de goede weg als ondernemer? Die vraag stel ik mijzelf ook regelmatig. Ik heb begin dit jaar een ingrijpende zakelijke beslissing genomen. Hoe hangt de vlag er nu bij, een maand later? Heb ik er goed aan gedaan mijn eigen weg te gaan?
  • Domste én beste beslissing van 2018. In januari van dit jaar heb ik de commercieel domste beslissing van het jaar genomen… Want hoe kun je de samenwerking met je zakenpartner stopzetten terwijl klanten en netwerkpartners er juist zo enthousiast over zijn?? En toch is dit tegelijk de beste beslissing van het jaar.
  • Leergang te koop! Je hebt iets moois aan te bieden, een workshop, training of leergang, Je aanbod is uniek en het gaat verder en dieper dan veel ander aanbod. Je hebt nog geen landelijke reputatie opgebouwd en geen naamsbekendheid buiten je eigen netwerk, dus je moet het van iets anders hebben. Hoe bereik je je publiek?
  • In 5 stappen meer jezelf. Zo’n vier jaar geleden heb ik misschien wel de belangrijkste beslissingen in mijn leven genomen. Ik begon verantwoordelijkheid te nemen voor mijn gedrag en ging dieper kijken naar de redenen waarom ik vastloop en mezelf in de weg zit. Nu, vier jaar verder, heb ik het gevoel dat ik een nieuw leven leid.
  • Marketing van jezelf. Veel van mijn klanten worstelen met de vraag hoe ze meer of leukere opdrachten binnen kunnen halen. Ik vraag me dan af: doe je de goede dingen goed (genoeg)? En weet je hoe jouw potentiële klanten kiezen en wanneer ze met jou in zee willen gaan?
Regelmatig schrijven we blogs over ons werk, ontwikkelingen, ervaringen, tips, etc. Abonneer je op onze nieuwsbrief om geen enkele blog te missen!